Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

  • Na het plaatsen en betalen van jouw bestelling is het niet mogelijk om deze nog te wijzigen. Wanneer je een bestelling onbetaald plaatst en eventuele adreswijzigingen wilt doorgeven kun je het beste contact met ons opnemen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Je kunt jouw bestelling annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. Je kunt dit zelf doen via de accountomgeving. Ook kun je eventueel hierover contact met ons opnemen. Na een annulering zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 dagen op jouw rekening terugstorten.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Je kunt jouw ontvangen bestelling retourneren middels ons retourformulier. Retour gestuurde orders zonder dit formulier worden niet in behandeling genomen
  • De artikelen moeten ongebruikt, onbeschadigd, schoon en goed verpakt teruggestuurd worden.
  • De artikelen moeten in de originele verpakking zitten en compleet geretourneerd worden. Ook de originele product verpakking dient onbeschadigd te zijn.
  • Indien je artikelen retourneert of omruilt zijn de verzendkosten voor eigen rekening, deze zullen verrekend worden met jouw creditering. (Met uitzondering van eventueel verkeerd geleverde producten)
  • Bestellingen kunnen binnen 14 dagen bedenktermijn aan ons worden geretourneerd. Een opgaaf van reden is niet verplicht, maar dit helpt ons wel om onze klantenservice te verbeteren

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

  • Jouw bestelling wordt verzonden, nadat deze succesvol is betaald. Wanneer je dit voor onze cut-off-time doet zal dit dezelfde dag nog verzonden worden. Je ontvangt een track and trace wanneer deze onderweg is.
  • Via de mail word je op de hoogte gehouden over de status van jouw bestelling. Eventuele vragen kun je aan ons stellen via telefoon of e-mail.

Wat gebeurt er met een verzending wanneer ik niet thuis ben?

  • Wanneer je onverhoopt niet aanwezig bent op het tijdstip van afleveren zal de pakketdienst het product nogmaals bij je proberen aan te bieden. Wanneer je voor de tweede maal niet aanwezig bent zal het pakket naar een sorteercentrum worden gebracht. Ook kan het zijn dat het pakket bij jouw buren wordt afgeleverd. Voor een actuele status kun je altijd contact met ons opnemen

Wat doe ik met producten die zijn beschadigd of defect zijn geraakt?

  • Indien niet vermeld hebben onze producten 2 jaar fabrieksgarantie. Hieronder vallen materiaal- en fabricagefouten. Wij raden aan om bij een defect of beschadiging contact met ons op te nemen. Op basis van jouw casus zullen wij stappen ondernemen om jouw producten te vervangen. 
  • In garantiegevallen is het altijd benodigd om het product eerst aan ons te retourneren ter inspectie.

Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via telefoon of e-mail!

 

WINKELMANDJE 0